Primjena videozapisa u nastavi anatomije tokom COVID-19 pandemije
DOI:
https://doi.org/10.51607/22331360.2022.71.3.415Keywords:
Anatomija, COVID-19, edukacija, videozapisiAbstract
U toku pandemije COVID-19 obrazovni proces pretrpio je velikemodifikacije, što se posebno nepovoljno odrazilo na nastavni proces iz predmeta anatomije na fakultetima medicinske grupacije. Isti su se tradicionalno oslanjali na praktičan rad s anatomskim preparatima (kadaveri, organi, kosti), a sve navedeno se u potpunosti moralo preseliti u online okruženje. Veliki broj ustanova značajno je poboljšao kapacitete e-učenja kao jedinog efektnog rješenja u novonastaloj situaciji. Za potrebe što relevantnijeg prikaza anatomskih preparata, na Katedri za Temeljne nauke veterinarske medicine Univerziteta u Sarajevu - Veterinarskog fakulteta priprema ni su videozapisi kao značajna inovacija i pomoć studentima u savladavanju zahtjevnog gradiva. Studenti su putem upitnika izrazili zadovoljstvo videolekcijama kao alternativnoj metodi poučavanja. Poseban značaj za studente predstavljala je neograničena mogućnost pregleda materijala, odnosno ponavljanja, što se posebno intenziviralo u toku pripreme ispita.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Nejra Kubat- Aščalić, Nedžad Hadžiomerović
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.